D29 - 390   Linia Miejska Górka  -  Pakosław
Linia jednotorowa o dł.9,2 km wybudowana przez Kolej Legnicko Rawicką.
Daty otwarcia linii lub odcinków: 17.05.1898 roku.
Zmiana ilości torów: Jeden
Elektryfikacja: Brak
Ruch osobowy: do 1979 roku.
Ruch towarowy: do 1987 roku.
Zamknięcie lub likwidacja: Linia rozebrana w 1990 roku.
Plan linii

Nazwy

Kilometraż Wys. Znak Rodzaj Kl.

Data

Gale
ria
Rysunki z lat : *
Obecna Wcześniejsze Do 1947 Po 1947 Otwarcia Zamk./Likw.
Miejska Górka Görchen 0,00 0,00 95 MG St/poł 3 05.02.1898       1966    
Niemarzyn Rüben 2,2 2,20 95   Ł/poł   17.05.1898 1979/1990          
Chojno Wlkp. Kiefernrode, Chojno 6,1 6,042 96   Poł   17.05.1898 1987/1990          
Pakosław  Packswalde 9,2 9,127 96   St 4 17.05.1898 1987/1990          
St - stacja węzłowa (dawna), elementy czynne, zamknięte, zlikwidowane.
St. - stacja, Po - przystanek, Poł - przystanek z ładownią, Ł - ładownia, m - mijanka, Podg - post. odgał., Pe - post. odst., Pb - post. boczn.
Miejska Górka   (Görchen, Miejska Górka, Görchen)
Stacja węzłowa 3 kl.  usytuowana na 22,837 km linii Kolylin- Legnica Płn.  oraz  początkowa dla linii Miejska Górka - Kościan i
Miejska Górka - Pakosław położona na wysokości 95 m npm.
Stacja miała budynek dworca z magazynem, wc, nastawnia MG, 2 perony, wieża wodna i plac ładunkowy.
Układ torowy to: 3 tory główne zasadnicze, 1 główny dodatkowy, 3 odstawcze, 2 ładunkowe.
Od stacji odchodziła  bocznica do GS-u.
 
Niemarzyn  (Rüben)
Ładownia a później przystanek  z ładownią usytuowany na 2,20 km linii Miejska Górka - Pakosław położony na wysokości 95 m npm.
Był tam peron, tor szlakowy i żeberko pod plac ładunkowy.
 
Chojno Wlkp.   (Kiefernrode, Chojno )
  • Przystanek  z ładownią usytuowany na 6,042 km linii Miejska Górka - Pakosław położony na wysokości 96 m npm.
  • Był tam budynek dworca, peron, rampa boczna i plac ładunkowy. Układ torowy to: tor główny i ładunkowy.
  • Pakosław   (Packswalde)
    Stacja 4 kl. usytuowana na 9,127 km. linii Miejska Górka - Pakosław  położona na wysokości 96 m npm.
    Był tam budynek dworca, wc, peron, plac ładunkowy i rampa boczna.
    Układ torowy to: tor główny, tor mijankowy i ładunkowy.