- Elementy czynne,
				zamknięte, 
				zlikwidowane.    
 
				- St. - stacja, Sth - St. handlowa, StT. - St. Techniczna 
				(towarowa), Po - przystanek, Poł - przystanek z ładownią, Ł - 
			ładownia, m - mijanka, 
 
				- Podg - post. odgał., Pe - post. odst., Pb - 
			post. boczn.
 
				-  
 
				- *1 Obecnie bocznica bazy paliw firmy Apexim, dawniej baza 
				paliw Luftwaffe a następnie lotnictwa ZSRR.
 
				- *2 bocznice Zakładów Ceramicznych.
 
				- *3 bocznice KWB Henryk
 
				- *4 bocznica kopalni piasku szklarskiego Lutynka.
 
				- *5 Wojskowa baza materiałowa
 
				- *6 końcowy przystanek linii Horka - Przewóz.
 
				- *7 bocznica Tartaku.
 
				- *8 bocznica papierni Bucze.
 
				- *9 bocznica do młyna Lipna 
 
				- *10 bocznica fabryki preszpanu w Sanicach.
 
				
					 -  
 
				
				- Jankowa Żagańska  
				 (Hansdorf, Łukowice)
 
				- Stacja węzłowa 2 kl. usytuowana na 93,952 km 
				linii Miłkowice - Jasień oraz początkowa linii Jankowa Żagańska - 
				Żagań i Jankowa Żagańska - Sanice położona na 
				wysokości 136 m npm.
				Na stacje jest budynek dworca, wc, budynek gospodarczy oraz 
				poczta usytuowane między peronami. Rampa boczno-czołowa,  
				magazyn towarowy, nastawnia JZ, JZ1, 5 peronów, 2  place ładunkowe, wagę 
				wagonową, skrajnik i dźwig  towarowy. Od stacji odchodziła 
				bocznica do cegielni. Układ torowy to: 4 tory główne zasadnicze, 1 
				główny dodatkowy , 2 odstawcze i 2 ładunkowe.
 
				-  
 
				- Mirostowice Dolne  Apexim
 
				- Bocznica szlakowa bazy paliw usytuowana na 1,090 km linii 
				wybudowana w 2008 roku.
 
				- Jest tam 3 tory i rampa boczna.
 
				-  
 
				- Mirostowice Dolne  - 
				bocznica MZC
 
				- Bocznica szlakowa Mirostowickich Zakładów Ceramicznych 
				usytuowana na 1,690 km linii. Bocznica biegła równolegle do 
				linii i łączyła się z nią po drugiej stronie stacji na 2,280 km 
				linii. Po likwidacji zakładu w 1996 roku bocznica była 
				nieczynna, a ostatecznie zlikwidowana podczas remontu linii w 
				2016 roku.
 
				-  
 
				- Mirostowice Dolne  ( 
				Nieder Ullersdorf, Ołdrzychowice)
 
				- Stacja usytuowana na 2,019 km. linii 
				położona na wysokości 141 m npm. 
 
				- Był tam budynek stacji z magazynem i placem ładunkowym, 
				peron, oraz tor główny i boczny ładunkowy.
 
				- W latach 80-tych tor boczny zlikwidowano a stację 
				zdegradowano do przystanku. Po wstrzymaniu ruchu osobowego w 
				1984 roku przystanek zamknięto.
 
				-  
 
				- Stawnik  (Teichdorf, 
				Stawsk)
 
				- Dawniej stacja po 45 roku przystanek z ładownią usytuowany na 4,340 km linii 
				położony na wysokości 143 m npm.
 
				- Był tam nieduży budynek dworca, peron oraz rampa boczna.
 
				- Przystanek miał tor główny i boczny ładunkowy przy rampie 
				od której odchodziła kolejka wąskotorowa do pobliskiej cegielni 
				i kopalni Kolberg.
 
				- Od toru głównego odchodziła nieduża bocznica do kolejnej 
				cegielni.
 
				-  
 
				- Mirostowice Górne - bocznica 
				kop. Henryk
 
				- Bocznica kopalni Henryk biegła wzdłuż toru głównego 
				odgałęziając się od niego rozjazdami na 5,270 i 5,780 km linii.
 
				- Zlikwidowana po zamknięciu kopalni w 1964 roku,
 
				-  
 
				- Mirostowice Górne  (Ober 
				Ullersdorf, Ołdrzychowice Górne)
 
				- Dawniej stacja po 45 roku przystanek z ładownią usytuowany na 
				5,625 km linii położony na wysokości 151 m npm.
 
				- Była tam wiata z kasą, peron, tor główny i ładunkowy. Tor 
				ładunkowy rozebrano w 1964 roku.
 
				-  
 
				- Lutynka 
 
				- Bocznica szlakowa (ładownia) usytuowana na 8,380 km linii 
				obok wiaduktu autostrady. Był tam tor ładunkowy z rampą od 
				której biegła 4 km kolejka wąskotorowa do kopalni piasku 
				szklarskiego w Lutynce. Zlikwidowana ok 1950 roku.
 
				-  
 
				- Witoszyn Górny  (Ober 
				Hartmannsdorf, Twierdzin Górny)
 
				- Dawniej stacja po 45 roku przystanek  usytuowany na 
				10,290 km linii położony na wysokości 158 m npm.
 
				- Była tam wiata, peron, tor główny i boczny. 
 
				-  
 
				- Wymiarki (Wiesau, Łuków 
				Żegnański )
 
				- Stacja  usytuowana na 13,279 km. linii 
				położona na wysokości 144 m npm. 
 
				- Był tam budynek dworca z magazynem i rampą, plac 
				ładunkowy i 2 perony.
 
				- Układ torowy to tor główny, główny dodatkowy i boczny 
				ładunkowy. Od stacji odchodziła bocznica do huty szkła.
 
				-  
 
				- Straszów  (Gross-Selten, 
				Żelatów)
 
				- Dawniej stacja po 45 roku przystanek z ładownią  usytuowany na 
				17,717 km linii położony na wysokości 141 m npm.
 
				- Był tam budynek dworca później wiata z kasą, peron, tor 
				główny i boczny. 
 
				-  
 
				- Przewóz  (Priebus)
 
				- Stacja węzłowa  usytuowana na 22,922 km. linii 
				położona na wysokości 140 m npm. 
 
				- Była stacją końcową dla kolejki Jankowa Żag. - Przewóz. W 
				1939 roku połączona z przystankiem Przewóz Południowy który to 
				stał się częścią towarową stacji. Na stacji był budynek dworca z 
				magazynem, nastawnią i rampą, plac ładunkowy, 2 perony i 
				dwustanowiskowa parowozownia.
 
				- Układ torowy to: tor główny, tor główny dodatkowy, boczny 
				z 2 żeberkami przy placu ładunkowym, tor boczny pod rampę i 2 
				tory do parowozowni. Od stacji odchodziła linia (później 
				bocznica) do Przysieki.
 
				-  
 
				- Przewóz Południowy  (Priebus 
				Süd)
 
				- Przystanek końcowy linii Horka - Przewóz usytuowany na 
				23,170 km linii położony na wysokości 140 m npm.
 
				- Był tam tor główny i boczny, oraz wiata i plac ładunkowy. W 
				1939 roku został połączony ze stacją i był jej częścią towarową 
				.  
 
				- Ładowano tam drzewo i formowano składy pociągów.
 
				-  
 
				- Przewóz - tartak
 
				- Bocznica szlakowa tartaku usytuowana na 23,250 km linii. 
				Zlikwidowana ok 1940 roku. 
 
				-  
 
				- Bucze - papiernia 
 
				- Bocznica szlakowa papierni Bucze usytuowana na 24,740 km 
				linii. Zlikwidowana ok 1945 roku. 
 
				-  
 
				- Bucze Żagańskie  (Buchwalde, 
				Bukojna )
 
				- Przystanek z ładownią  usytuowany na 25,940 km linii położony na wysokości 143 m npm.
 
				- Była tam wiata z kasą, peron, tor 
				główny,  boczny ładunkowy i droga ładunkowa. Zlikwidowany w 
				1953 roku.
 
				-  
 
				- Lipna - młyn
 
				- Bocznica szlakowa młyna Lipna usytuowana na 28,650 km 
				linii. 
 
				- Był tam tor ładunkowy z rampą do której dochodziła 
				kolejka wąskotorowa z młyna. Zlikwidowana ok 1945 roku. 
				
 
				-  
 
				- Lipa Łużycka  (Dobers-Leippa, 
				Selingersruh, Żałomiec)
 
				- Przystanek z ładownią  usytuowany na 29,163 km linii położony na wysokości 143 m npm.
 
				- Był tam budynek dworca z magazynem, peron, plac ładunkowy 
				i rampa. Ładowano tam drzewo z tartaku.
 
				-  
 
				- Sanice - papiernia 
 
				- Bocznica szlakowa papierni Sanice usytuowana na 31,363 km 
				linii. 
 
				- Papiernia produkowała preszpan do opakowań amunicji. 
				Zlikwidowana ok 1945 roku. 
 
				-  
 
				- Sanice  (Sänitz, Sanica)
 
				- Przystanek z ładownią  usytuowany na 31,771 km linii 
				położony na wysokości 138 m npm.
 
				- Była tam wiata z kasa, peron, tor główny zasadniczy i tor 
				boczny.
 
				- W 1979 roku przystanek przebudowano na potrzeby armii 
				radzieckiej. Zlikwidowano peron oraz wydłużono tor boczny, przez 
				co powstała mijanka umożliwiająca podjazd pociągów pod rezerwową 
				przeprawę na Nysie.
 
				-  
 
				- Potok Lubuski  (Jamnitz-Pattag)
 
				- Przystanek usytuowany na 2,98 km linii  Przewóz - 
				Przysieka położony na wysokości 139 m npm.
 
				- Zlikwidowany w 1935 roku  po wybudowaniu tam składów 
				amunicji.
 
				-  
 
				- Potok Lubuski WBM 
 
				- Bocznica Szlakowa Wojskowej Bazy Materiałowej usytuowana 
				na 4,20 km linii.
 
				-  
 
				- Przysieka (Lichtenberg)
 
				- Przystanek z ładownią  usytuowany na 6,85 km linii 
				położony na wysokości 133 m npm.
 
				- Był tam budynek dworca, magazyn, peron i droga ładunkowa.
 
  
				- Przysieka/Łętów (Lichtenberg)
 
				- Ładownia kopalni Alice w Pechem po drugiej stronie Nysy, 
				usytuowana na 7,00 km linii (dalsza część przystanku).  
 
				- Węgiel transportowano do ładowni kolejką linową, a tam z 
				wieży ładunkowej zsypywano do wagonów.  
 
				- Były tam 3 tory i wieża z 3 zsypami.
 
			 
			 |