- Elementy czynne,
zamknięte,
zlikwidowane.
- St. - stacja, Sth - St. handlowa, StT. - St. Techniczna
(towarowa), Po - przystanek, Poł - przystanek z ładownią, Ł -
ładownia, m - mijanka,
- Podg - post. odgał., Pe - post. odst., Pb -
post. boczn.
-
- * 1 Bocznica cukrowni .
- *2 Bocznica Zakładów Metalowych.
- *3 Ładownia.
- *4 Ładownia.
- *5 Bocznica Cegielni.
- *6 Ładownia pobliskich zakładów.
- *7 Bocznica GS-u.
-
- Miejska Górka (Görchen, Miejska Górka, Görchen)
- Stacja węzłowa 3 kl. usytuowana na 22,837 km linii Kolylin- Legnica Płn. oraz
początkowa dla linii Miejska Górka - Kościan i
- Miejska Górka - Pakosław
położona na wysokości 95 m npm.
- Stacja miała budynek dworca z magazynem, wc, nastawnia MG, 2 perony, wieża wodna i plac ładunkowy.
- Układ torowy to: 3 tory główne zasadnicze, 1 główny
dodatkowy, 3 odstawcze, 2 ładunkowe.
- Od stacji odchodziła bocznica do GS-u.
-
- Miejska Górka Cukrownia
(....)
- Bocznica cukrowni usytuowany na 0,65 km linii
Miejska Górka - Kościan.
-
- Roszkówko ( Roszkówko,
Klein Raschkau, Raschhof)
- Stacja usytuowana na 3,51 km linii Miejska Górka -
Kościan położona na wysokości
97 m npm.
- Po wojnie przystanek. Stacja miała budynek dworca,
peron i plac ładunkowy.
- Układ torowy to: 1 tor główny zasadniczy, 1 ładunkowy.
-
- Gostkowo (Gostkowo,
Bitterfelde, Bittershof)
- Stacja 4 kl. usytuowana na 7,18 km. linii Miejska Górka -
Kościan położona na wysokości 105 m npm.
- Stacja miała budynek dworca , 1 peron, rampę
boczno-czołową.
- Układ torowy to, tor główny zasadniczy i ładunkowy.
Po wojnie przystanek z ładownią.
-
- Niepart
(Niepart, Nieport, Niepart, Neipe)
- Stacja (po wojnie Przystanek z ładownią usytuowany na
8,737, km. linii Miejska Górka - Kościan położony na
wysokości 108 m npm.
- Był tam budynek dworca, peron i plac ładunkowy. Układ
torowy to: tor główny zasadniczy i ładunkowy.
-
- Ciołkowo (Rogowo-Ciolkowo,
Solkau, Ciołkowo, Solkau)
- Stacja po wojnie przystanek z ładownią usytuowany na
12,370 km. linii Miejska Górka - Kościan położony na
wysokości 112 m npm.
- Była tam wiata peronowa, peron i droga ładunkowa. Układ
torowy to: tor główny zasadniczy i ładunkowy.
-
- Krobia (Kroeben, Kröben)
- Stacja 4 klasy usytuowana na 198,288 km linii Łódź Kaliska - Forst
oraz 14,857 km linii Miejska Górka - Kościan
- położona na wysokości 112 m npm.
- Stacja miała budynek dworca z magazynem, 2 nastawnie Kr i
Kr1, 4 perony, rampa boczno-czołowa i plac
ładunkowy.
- Układ torowy to: 4 tory główne zasadnicze, 1 główny
dodatkowy i 2 ładunkowe.
-
-
- Krobia Miasto (Kröben
Stadt, Krobia Miasto, Kröben Stadt )
- Stacja po wojnie przystanek z ładownią usytuowany na
17,065 km linii Miejska Górka - Kościan położony na wysokości
116 m npm.
- Stacja miała budynek dworca z magazynem i nastawnią KM,
peron, lokomotywownię, wieżę wodną, rampę boczno-czołową,
- plac ładunkowy i wagę kolejową.
- Układ torowy to: tor główny zasadniczy, główny dodatkowy,
odstawczy, 2 trakcyjne i ładunkowy.
-
- Wymysłowo
(Ludwigshof, Wymysłowo, Ludwigshof, Wymysłowo Krobskie)
- Przystanek z ładownią usytuowany na 20,986 km linii
Miejska Górka - Kościan położony na wysokości 123m npm.
- Była tam wiata przystanku, peron i droga ładunkowa.
Układ torowy to: tor główny zasadniczy i ładunkowy.
-
- Domachowo (Domachowo,
Hanshagen, Domachow, Berghausen)
- Dawniej stacja , po wojnie przystanek z ładownią
usytuowany na 24,563 km linii Miejska Górka - Kościan położony
na wysokości 128m npm.
- Była tam budynek dworca z nastawnią D, peron i
prawdopodobnie droga ładunkowa ??? . Układ torowy to: tor
główny zasadniczy i ładunkowy lub główny dodatkowy. Od stacji
odgałęziała się linia do stacji Korzec.
-
- Ziółkowo
(Krajewitz-Ziolkowo, Ziolkowo, Ziołkowo, Ziółkowo,
Holdau)
- Przystanek z ładownią usytuowany na 26,156 km linii
Miejska Górka - Kościan położony na wysokości 130m npm.
- Była tam wiata przystanku, peron i droga ładunkowa.
Układ torowy to: tor główny zasadniczy i ładunkowy.
-
- Bodzewko
(Bodzewko, Eichenstätt)
- Przystanek z ładownią usytuowany na 27,150 km linii
Miejska Górka - Kościan położony na wysokości 127m npm.
- Była tam wiata przystanku, peron i droga ładunkowa.
Układ torowy to: tor główny zasadniczy i ładunkowy.
-
- Bodzewo (Bodzewo,
Bodenstätt)
- Przystanek z ładownią usytuowany na 28,184 km linii
Miejska Górka - Kościan położony na wysokości 129m npm.
- Była tam wiata przystanku, peron i droga ładunkowa.
Układ torowy to: tor główny zasadniczy i ładunkowy.
-
- Taniecznica
(Taniecznica, Kleindorf)
- Przystanek z ładownią usytuowany na 29,270 km linii
Miejska Górka - Kościan położony na wysokości 127m npm.
- Była tam wiata przystanku, peron i droga ładunkowa.
Układ torowy to: tor główny zasadniczy i ładunkowy.
-
- Grabonóg
(Grabonog, Lindenhöh, Grabonóg, Lindenhöh)
- Przystanek z ładownią usytuowany na 32,329 km linii
Miejska Górka - Kościan położony na wysokości 92 m npm.
- Była tam wiata przystanku, peron i droga ładunkowa.
Układ torowy to: tor główny zasadniczy i ładunkowy.
-
- Gostyń bocznica (Ludwigshof, Wymysłowo, Ludwigshof, Wymysłowo Krobskie)
- Bocznica szlakowa zakładów metalowych usytuowana na
33,978 km linii Miejska Górka -
Kościan.
-
- Gostyń (Gostyn,
Gostyń, Gostyn, Gostingen)
- Stacja węzłowa 3 kl. usytuowana na 36,071 km linii
Jarocin - Kąkolewo i 34,628 km linii Miejska Górka -
Kościan położona na wys. 92m npm.
- Na stacji był budynek dworca, magazyn, lokomotywownia,
wieżą wodna, 4 perony 2 nastawnie Gs i Gs1, 2
rampy boczno-czołowe, rampa boczna i plac ładunkowy.
Układ torowy to: 4 tory główne zasadnicze, 7 odstawczych,
2ładunkowe i trakcyjny.
- Od stacji odchodziły bocznice do magazynów GS-u, huty
szkła i cukrowni.
-
- Pożegowo (Pozegovo)
- Ładownia usytuowana na 37,228 km linii Miejska Górka -
Kościan.
- Był tam tor główny zasadniczy, ładunkowy i droga
ładunkowa.
-
- Dusina
(Daleschin-Duschin, Dusina, Bergfeld)
- Dawniej stacja, po wojnie przystanek z ładownią
usytuowany na 38,581 km linii Miejska Górka - Kościan położony
na wysokości 121m npm.
- Była tam budynek dworca, wc, peron i droga ładunkowa.
Układ torowy to: tor główny zasadniczy i ładunkowy.
-
- Malewo (Malewo)
- Ładownia usytuowana na 41,43 km linii Miejska Górka -
Kościan.
- Był tam tor główny zasadniczy, ładunkowy i droga
ładunkowa.
-
- Kunowo
(Kunowo, Kunowo a. Obra, Kunthal)
- Przystanek z ładownią usytuowany na 42,334 km linii
Miejska Górka - Kościan położony na wysokości 84m npm.
- Była tam budynek dworca, wc, peron i droga ładunkowa.
Układ torowy to: tor główny zasadniczy i ładunkowy.
-
- Bielewo (Bielewo, Bleichen)
- Przystanek z ładownią usytuowany na 46,728 km linii
Miejska Górka - Kościan położony na wysokości 86 m npm.
- Była tam budynek dworca później wiata przystanku, peron i
droga ładunkowa. Układ torowy to: tor główny zasadniczy i
ładunkowy.
-
- Bieżyń
(Bieżyn, Bieżyń, Laufern)
- Przystanek z ładownią usytuowany na 49,859 km linii
Miejska Górka - Kościan położony na wysokości 79m npm.
- Była tam budynek dworca, wc, peron i droga
ładunkowa. Układ torowy to: tor główny zasadniczy,
prawdopodobnie mijankowy i ładunkowy.
-
- Lubiń Kościański (Lubin,
Lubiń)
- Dawniej stacji po wojnie przystanek z ładownią usytuowany
na 52,879 km linii Miejska Górka - Kościan położony na wysokości
80 m npm.
- Była tam budynek dworca, wc, peron i droga ładunkowa.
Układ torowy to: tor główny zasadniczy i ładunkowy.
-
- Jerka (Jerka,
Jägern)
- Stacji 4 klasy po wojnie przystanek z ładownią usytuowany
na 56,651 km linii Miejska Górka - Kościan położony na wysokości
80 m npm.
- Była tam budynek dworca, wc, żuraw wodny, peron i droga
ładunkowa. Układ torowy to: 2 tory główne zasadnicze, 1
odstawczy i ładunkowy.
- Łuszkowo
(Hohenangern)
- Przystanek usytuowany na 59,57 km linii Miejska Górka -
Kościan położony na wysokości 90 m npm.
- Była tam peron i tor główny zasadniczy.
-
- Rogaczewo (Klein
Rogaczewo, Rogaczewo Małe, Rogaczewo, Hirschfelde)
- Dawniej stacji po wojnie przystanek z ładownią usytuowany
na 61,951 km linii Miejska Górka - Kościan położony na wysokości
84 m npm.
- Była tam budynek dworca, wc, peron i droga ładunkowa.
Układ torowy to: tor główny zasadniczy, główny dodatkowy i
ładunkowy.
- Choryń
(Choryn, Choryń, Choryn, Horndorf)
- Dawniej stacji po wojnie przystanek z ładownią usytuowany
na 64,837 km linii Miejska Górka - Kościan położony na wysokości
81 m npm.
- Była tam budynek dworca, wc, peron i droga ładunkowa.
Układ torowy to: tor główny zasadniczy i ładunkowy.
-
- Racot Cegielnia
(.....)
- Bocznica szlakowa cegielni usytuowana na 68,337 km linii
Miejska Górka - Kościan.
- Racot (Racot, Radungen, Razot)
- Dawniej stacji po wojnie przystanek z ładownią usytuowany
na 69,528 km linii Miejska Górka - Kościan położony na wysokości
74 m npm.
- Była tam budynek dworca, wc, peron, rampa boczna i droga
ładunkowa. Układ torowy to: tor główny zasadniczy i
ładunkowy.
-
- Kurzagura (....)
- Przystanek z ładownią, później ładownia usytuowana na
73,657 km linii Miejska Górka - Kościan położona na wysokości 74
m npm.
- Był tam tor szlakowy i 2 odstawcze.
- Ładownia obsługiwała następujące bocznice: bocznica
elewatora PZZ, bocznica Polgaz, bocznica CPN, bocznica BZP oraz
bocznicę GS-u.
-
- Kurzagura bocz. GS-u.
(....)
- Bocznica szlakowa do magazynów GS-u usytuowana na 74,021
km linii Miejska Górka - Kościan.
-
- Kościan (Kosten)
- Stacja węzłowa 3 kl. usytuowana na 122,707 km linii
Wrocław - Poznań i 75,562 km linii Miejska Górka - Kościan
oraz początkowa dla linii Kościan - Opalenica położona na wys.
70 m npm.
- Stacja miała budynek dworca, magazyn, lokomotywownię,
wieże wodną, 2 nastawnie Kn i Kn1, rampa
boczno-czołowa i 2 place ładunkowe.
- W okolicach nastawni Kn1 na torach 25 - 33 był
usytuowany dworzec kolejki do Miejskiej Górki.
- Układ torowy to 4 tory główne zasadnicze, 3 główne
dodatkowe, 2 odstawcze, 1 trakcyjny , 4 ładunkowe oraz 5 torów
dawnego dworca linii do Małej Górki. Od stacji odchodziła
bocznica do cukrowni.
|