- Elementy czynne,
zamknięte,
zlikwidowane.
- St. - stacja, Sth - St. handlowa, StT. - St. Techniczna
(towarowa), Po - przystanek, Poł - przystanek z ładownią, Ł -
ładownia, m - mijanka,
- Podg - post. odgał., Pe - post. odst., Pb -
post. boczn.
- *1 Bocznica dawnej elektrowni
- *2 Bocznica
- *3 Bocznica zakładów Kortan
- *4 Bocznica zakładów Vulkan
- *5 Ładownia obsługująca cegielnię
- *6 Bocznica zakładów (Junkers Flugzeug-
und Motorenwerke A.G.)
po 1945 roku był tam szpital.
-
- Liberec
(Reichenberg)
- Stacja
węzłowa 1 klasy kolei czeskich
usytuowana na 0,000 (26,6) km linii Liberec - Zittau położona na
wysokości 374 m npm.
- Stacja ma budynek dworca, hala
poczekalni, 5 peronów, lokomotywownię hala dla wagonów motorowych,
budynki warsztatowe, magazyny i place ładunkowe. Układ
torowy to: grupa 13 torów przy peronach (w tym postojowe), 2
grupy 8 i 6 torów głównych towarowych, 14-17 torów odstawczych w
tym ładunkowe, grypa 4
torów postojowych dla loków, oraz kilka bocznic do zakładów i
składu surowców wtórnych.
-
- Machnin
(Machendorf)
- Stacja
ajencyjna 4 klasy kolei czeskich usytuowana na 5,872 (20,9) km
linii Liberec - Zittau położona na
wysokości 341 m npm.
- Stacja
posiadała budynek dworca, wc, magazyn, peron, rampę
boczno-czołową i plac ładunkowy.
- Układ
torowy to tor główny i 1-2 boczne. Obecnie przystanek.
-
- Manchin Hrad (...)
- Przystanek kolei czeskich usytuowany na 6,810 (---) km linii Liberec - Zittau położony na
wysokości 330 m npm.
-
- Chrast. - Ardelska Hora
(Engelsberg)
- Przystanek kolei czeskich usytuowany na 8,610 (18,1) km linii Liberec - Zittau położony
na wysokości 306 m npm.
- Jest tam peron i budynek
dworca.
-
- Chrastava
(Kratzau)
- Stacja 2
klasy kolei czeskich usytuowana na 10,549 (16,2) km linii Liberec - Zittau
położona na wysokości 289 m npm.
- Stacja
posiadała budynek dworca, wc, magazyn, 2 perony, garaż dla loka,
rampę boczno-czołową i plac ładunkowy.
- Układ
torowy to tor główny zasadniczy, 2 główne dodatkowe i 4 boczne
ładunkowe. Od stacji odchodziła bocznica do zakładu obok stacji.
-
- Bily Kostel n. Nisou
(Welßkirchen)
- Stacja
ajencyjna 4 klasy kolei czeskich usytuowana na 13,390 (13,3) km
linii Liberec - Zittau położona na wysokości 290 m npm.
- Stacja
posiadała budynek dworca, wc, magazyn, peron i plac ładunkowy. Układ
torowy to tor główny i 1-2 boczne. Obecnie przystanek.
-
- Chotyne (Ketten)
- Stacja
ajencyjna 4 klasy kolei czeskich usytuowana na 17,510 (9,2) km
linii Liberec - Zittau położona na wysokości 270 m npm.
- Stacja
posiadała budynek dworca, wc, peron i plac ładunkowy. Układ
torowy to tor główny i 1 boczny. Obecnie przystanek.
-
- Hradek n. Nisou (Grottau)
- Stacja 2
klasy kolei czeskich usytuowana na 20,203 (6,5) km linii Liberec - Zittau
położona na wysokości 270 m npm.
- Stacja
posiadała budynek dworca, wc, magazyn, peron wyspowy, 2
nastawnie, wagę wagonową, rampę boczno-czołową i plac ładunkowy.
- Układ
torowy to tor główny zasadniczy, 3 główne dodatkowe i 6 bocznych
(w tym ładunkowe).
-
- Kopaczów (Oberullersdorf)
- Przystanek po stronie
polskiej usytuowany na 22,300 km linii Liberec - Zittau położony na wysokości 253 m npm.
- Przystanek
wybudowano 01.12.1859 roku. Był tam
peron, budynek dróżnika i wc. Po 1945 roku zlikwidowany.
-
- Porajów (Gross Poritsch)
- Bocznica po stronie polskiej usytuowana na 23,400 km linii Liberec - Zittau położony na wysokości 149 m npm.
- Prawdopodobnie
był tam też niepisany przystanek. Bocznica obsługiwała pobliską
cegielnię.
- Z czasem przedłużono ją do koszar
(późniejszy szpital psychiatryczny). Obecnie bocznica zlikwidowana.
-
- Zittau (Zittau)
- Stacja węzłowa 1 klasy kolei
niemieckich
usytuowana na 26,740 (0,00) km linii Liberec - Zittau położona na
wysokości 263 m npm.
- Stacja
miała budynek dworca, 2 perony, magazyny, 7 nastawni,
lokomotywownię, 2 rampy boczno-czołowe, place ładunkowe oraz
około 70 torów.
|