- Elementy czynne,
zamknięte,
zlikwidowane.
- St. - stacja, Sth - St. handlowa, StT. - St. Techniczna
(towarowa), Po - przystanek, Poł - przystanek z ładownią, Ł -
ładownia, m - mijanka,
- Podg - post. odgał., Pe - post. odst., Pb -
post. boczn.
- *1 Przy drodze Przeworno - Karnków na 2,43 km
linii przed 1945 rokiem była ładownia drzewa.
-
- Otmuchów (Ottmahau)
- Stacja 2 klasy
usytuowana na 0,000 (32,12) km. linii Otmuchów – Przeworno i 155,805 km
linii Katowice - Legnica położona na wysokości 211 m npm.
Stacja miała budynek dworca,
magazyn, wc, budynki gospodarcze, wieże wodną , 2 nastawnia
"Ot" i "Ot1", 3 perony, rampę boczno-czołową i plac
ładunkowy. Układ torowy to: 4 tory
główne zasadnicze, 2 główne dodatkowe, 5 bocznych i 2 ładunkowe.
-
- Maciejowice (Matzwitz, Mühlrain)
- Przystanek z ładownią
usytuowany na 3,660 (28,44) km. linii Otmuchów – Przeworno położony na wysokości
245 m npm.
- Był tam budynek
dworca, wc, peron, plac ładunkowy, rampę boczno-czołową i wagę
wagonową.
-
- Ogonów (Ogen Feldheim)
- Przystanek z ładownią
usytuowany na 8,188 (23,92) km. linii Otmuchów – Przeworno położony na wysokości
260 m npm.
- Był tam budynek
dworca z magazynem, wc, peron i drogę ładunkową i rampę boczną.
- Układ torowy to: tor główny
zasadniczy i ładunkowy.
-
- Kłodobok (Karlowitz-Klodebach, Klodebach, Kłody)
- Stacja 4 klasy
usytuowana na 11,752 (20,36) km. linii Otmuchów – Przeworno położona na wysokości
280 m npm.
- Stacja posiadała budynek
dworca z magazynem, wc, budynki gospodarcze, 2 perony, plac
ładunkowy, wagę wagonową i skrajnik.
- Układ torowy to: tor główny
zasadniczy, główny dodatkowy, odstawczy i ładunkowy.
-
- Cieszanowice (Tscheschdorf, Lärchenhain, Czeszonów)
- Przystanek z ładownią
usytuowany na 18,058 (16,04) km. linii Otmuchów – Przeworno położony na wysokości
246 m npm.
- Był tam budynek
dworca z magazynem, wc, rampę boczno-czołową, plac ładunkowy,
peron i żuraw wodny.
- Układ torowy to: tor główny
zasadniczy i ładunkowy.
-
- Szklary Grodkowskie (Gläsendorf, Motkowice)
- Przystanek z ładownią
usytuowany na 19,917 (12,20) km. linii Otmuchów – Przeworno położony na wysokości
240 m npm.
- Był tam budynek
dworca z magazynem, wc, rampę boczną, plac ładunkowy i peron.
- Układ torowy to: tor główny
zasadniczy i ładunkowy. Po 1945 roku wykazywana jako przystanek.
-
- Jagielno (Deutsch Jägel, Jagły)
- Stacja
ajencyjna 4 klasy usytuowana na 24,238 (7,88) km. linii Otmuchów – Przeworno położona na wysokości
220 m npm.
- Stacja posiadała budynek
dworca z magazynem, wc, rampę boczno-czołową, plac ładunkowy,
wagę wagonową i peron.
- Układ torowy to: tor główny
zasadniczy, główny dodatkowy i ładunkowy. Po 1945 roku
wykazywana jako przystanek.
-
- Sarby (Creutzberg, Schreibendorf, Karnków)
- Przystanek z ładownią
usytuowany na 27,330 (4,79) km. linii Otmuchów – Przeworno położony na wysokości
190 m npm.
- Był tam budynek
dworca z magazynem, wc, rampę boczną, plac ładunkowy, wagę
wagonową i peron.
- Układ torowy to: tor główny
zasadniczy i ładunkowy. Po 1945 roku wykazywana jako przystanek.
-
- Przeworno ład. (Prieborn)
- Ładownia
usytuowana na (2,43) km linii Otmuchów – Przeworno.
-
- Przeworno (Prieborn)
- Stacja 3 klasy usytuowana na 32,119 (0,00) km. linii Otmuchów – Przeworno i 15,261 km
linii Grodków Śl. - Głęboka Śl.
- położona na wysokości 180 m npm.
Stacja posiadała budynek
dworca z magazynem i nastawnią "Pw", wc, nastawnię "Pw1", budynek gospodarczy, 3 perony, wieże wodną, wagę
wozową, wagę wagonową, rampę boczno-czołową i plac ładunkowy. Układ torowy to: 2 tory główne
zasadnicze, 1 główny dodatkowy, 2 boczne, 1 ładunkowy.
|