- Elementy czynne,
zamknięte,
zlikwidowane.
- St. - stacja, Sth - St. handlowa, StT. - St. Techniczna
(towarowa), Po - przystanek, Poł - przystanek z ładownią, Ł -
ładownia, m - mijanka,
- Podg - post. odgał., Pe - post. odst., Pb -
post. boczn.
Więcej o linii przeczytać można tutaj:
- Namysłów
(Namslau)
- Stacja 1 klasy usytuowana na 0,000 km linii
Namysłów - Kępno, 106,465 km linii Kalety -
Wrocław Mikołajów oraz 59,939 km linii Opole - Namysłów położona na wysokości 152m npm. Budynek dworca ,wc ,magazyny, lokomotywownię,
budynki techniczne i gospodarcze, 2 nastawnie "Nm" i
"Nm1", wieże wodną, 3 perony, wagę wagonową i wozową,
skrajnik, rampę boczno-czołową i 2 place ładunkowe.
- Układ torowy to: 4 tory główne zasadnicze, 2
główne dodatkowe, 3 postojowe, 3 towarowe i 3-4 trakcyjnych.
Od stacji odchodziła bocznica do słodowni.
-
- Kamienna Namysłowska (Giesdorf)
- Przystanek z ładownią usytuowany na
3,886 km linii
Namysłów - Kępno położona na wysokości 170m npm.
- Stacja posiadała budynek dworca, wc, peron i
plac ładunkowy. Układ torowy to: tor główny zasadniczy i
ładunkowy. Po 1945 roku wykazywana jako przystanek z ładownią.
-
- Bukowa Śl.
(Buchelsdorf, Buchołów)
- Stacja 4 klasy usytuowana na 0,000 km linii
Bukowa Śl. - Syców oraz 8,485 km linii Namysłów - Kępno położona na wysokości 163m npm.
- Stacja posiadała budynek dworca z magazynem i
nastawnią "BŚ", wc, budynek gospodarczy, 2 perony, rampę
boczno-czołową, plac ładunkowy, wagę wagonową, skrajnik oraz
semafory wjazdowe. Układ torowy to: tor główny zasadniczy,
główny dodatkowy i ładunkowy.
-
- Rychtal (Rykthal,
Rychtał, Rychtal, Studnicko)
- Stacja 4 klasy usytuowana na 14,460 km linii
Namysłów - Kępno położona na wysokości 167 m npm.
- Stacja posiadała budynek dworca z magazynem i
nastawnią "S" później "Rt", wc, budynek
gospodarczy, wieżę wodną wraz z żurawiem, rampę boczno-czołową,
wagę wagonową, skrajnik, plac ładunkowy, 2 perony oraz semafory
wjazdowe wraz z tarczami ostrzegawczymi.
- Układ torowy to: tor główny zasadniczy,
główny dodatkowy i 2 ładunkowe. Po 1985 roku występuje jako
stacja handlowa.
-
- Buczek (Butschkau, Hohenbusch)
- Stacja 4 klasy usytuowana na 21,424 km linii
Namysłów - Kępno położona na wysokości 207 m npm.
- Stacja posiadała budynek dworca z magazynem i
nastawnią "Bc", wc, rampę boczno-czołową, wagę
wagonową, skrajnik, plac ładunkowy, 1 peron oraz semafory
wjazdowe wraz z tarczami ostrzegawczymi. Układ torowy to: tor główny zasadniczy, i
ładunkowy. Po 1945 roku występuje jako stacja handlowa.
-
- Trzcinica Wielkopolska (Hirscheck)
- Stacja 4 klasy usytuowana na 25,642 km linii
Namysłów - Kępno położona na wysokości 186 m npm.
- Stacja posiadała budynek dworca z magazynem i
nastawnią "TW", wc, rampę boczno-czołową, wagę
wagonową, skrajnik, plac ładunkowy, 1 peron oraz semafory
wjazdowe wraz z tarczami ostrzegawczymi. Układ torowy to: tor główny zasadniczy, i
ładunkowy. Po 1945 roku występuje jako stacja handlowa.
-
- Laski Smardze (Namslau)
- Stacja 4 klasy usytuowana na 28,651 km linii
Namysłów - Kępno położona na wysokości 195 m npm.
- Stacja posiadała budynek dworca z magazynem i
nastawnią "LS", wc, budynek gospodarczy i
mieszkalny, rampę boczno-czołową, wagę wagonową, skrajnik, plac
ładunkowy, 2 perony oraz semafory wjazdowe wraz z tarczami
ostrzegawczymi.
- Układ torowy to: tor główny zasadniczy,
główny dodatkowy i ładunkowy. Po 1985 roku występuje jako stacja
handlowa.
-
- Mroczeń (Moorschütz)
- Stacja 4 klasy usytuowana na 33,293 km linii
Namysłów - Kępno położona na wysokości 188 m npm.
- Stacja posiadała budynek dworca z magazynem i
nastawnią "Mr", wc, rampę boczno-czołową, wagę wozowa,
wagę wagonową, skrajnik, plac ładunkowy, 2 perony oraz semafory
wjazdowe wraz z tarczami ostrzegawczymi. Układ torowy to: tor główny zasadniczy,
główny dodatkowy i ładunkowy. Po 1945 roku występuje jako stacja
handlowa.
-
- Kępno Zach.
(Kempen West)
- Stacja 4 klasy usytuowana na 39,666 km linii
Namysłów - Kępno położona na wysokości 168 m npm.
- Stacja posiadała budynek dworca z magazynem i
nastawnią "LZ", wc, budynek gospodarczy i
mieszkalny, rampę boczno-czołową, wagę wagonową, skrajnik, plac
ładunkowy, 2 perony oraz semafory wjazdowe wraz z tarczami
ostrzegawczymi. W latach późniejszych wybudowano warsztaty
służby drogowej, przedłużono tor nr.3 i wybudowano przy nim plac
ładunkowy z wagą wozową. Stację wyposażono też w semafory
wyjazdowe. Układ torowy to: tor główny zasadniczy,
główny dodatkowy i ładunkowy. Po 1945 roku występuje jako stacja
handlowa.
-
- Kępno (Kmpen)
- Stacja dwu-poziomowa 2 klasy usytuowana na
42,000 km linii Namysłów - Kępno, 102,606 km linii Herby Nowe -
Oleśnica, 40,917 km linii Kluczbork - Poznań położona na
wysokości 171 m npm. Stacja posiadała budynek dworca, nastawnią
"Kp (Kz)" i "Kp1(Kw)", magazyn, wc,
budynek gospodarczy i mieszkalny, rampę boczną (przeznaczoną dla
wojska), wagę wagonową i wozowa, skrajnik, plac ładunkowy,
parowozownię, garaż drezyn, wieżę wodną wraz z żurawiami do
nawadniania parowozów, warsztaty, 5 peronów, semafory wjazdowe
wraz z tarczami ostrzegawczymi oraz wyjazdowe. Układ torowy to:2 tory główne zasadnicze z
peronami kierunku Kluczbork - Ostrów Wlkp. na górnej
kondygnacji. Na dolnej kondygnacji - tor główny zasadniczy, 3
główne dodatkowe i około 15 odstawczych, trakcyjnych i
ładunkowych. Od toru głównego z kierunku na Namysłów odchodziła
bocznica do PZZ.
|