- Elementy czynne,
zamknięte,
zlikwidowane.
- St. - stacja, Sth - St. handlowa, StT. - St. Techniczna
(towarowa), Po - przystanek, Poł - przystanek z ładownią, Ł -
ładownia, m - mijanka, Podg - post. odgał., Pe - post. odst., Pb -
post. boczn.
-
- *1
W latach 50-tych była tam mijanka.
-
- Oleśnica (Öls)
- Stacja 1 klasy usytuowana na 0,000 km linii Oleśnica
– Chojnice, 148,628 km linii Herby Nowe - Oleśnica i 133,69 km linii
Kalety - Wrocław Mikołajów położona na wysokości 154 m npm. Stacja posiadała budynek dworca, budynki techniczne i
warsztatowe, lokomotywownię, 3 nastawnie ("OL", "OL1", "OL2"), 4 perony, 4 place ładunkowe z licznymi magazynami,
wieżę wodną, rampę boczno-czołową, wagę wagonową. Przy stacji jest ZNTK. Układ torowy to: 4 tory główne zasadnicze, 9 głównych
dodatkowych, 13 rozrządowych, 5 ładunkowych, 9 odstawczych taboru i
składów oraz kilka dodatkowych.
-
- Oleśnica
Rataje (...)
- Przystanek osobowy uruchomiony po 1945 roku
usytuowany na 2,541 km linii Oleśnica – Chojnice położony na wysokości
152 m npm.
- Są tam 2 perony.
-
- Dąbrowa
Oleśnicka (Dammer
- Stacja 4 klasy a po1945 roku przystanek osobowy i Podg usytuowany na 4,397
km linii Oleśnica – Chojnice i 2,641 km łącznika Łukanów - Dąbrowa
Oleśnicka położony na wysokości 157 m npm. Jest tam budynek dworca, nastawnia "DO" i 2
perony.
-
- Dobroszyce (Juliusburg,
Dobroszce)
- Stacja 4 klasy usytuowana na 8,841 km linii Oleśnica
– Chojnice położona na wysokości 170 m npm.
- Stacja posiada budynek dworca z magazynem, wc,
budynek gospodarczy, nastawnię "Db", 2 perony, rampę
boczno-czołową, plac ładunkowy z 2 wagami wozowymi i wagę wagonową 30T. Układ torowy to: 2 tory główne zasadnicze, 1 główny
dodatkowy, 1 ładunkowy. Od stacji odchodzi bocznica do zakładów
drzewnych.
-
- Nikodemów (...)
- Mijanka usytuowana na 12,84 km linii Oleśnica –
Chojnice położona na wysokości 174 m npm.
- Wybudowana w latach 50-tych, w późniejszych latach
zlikwidowana.
-
- Grabowno
Wielkie (Großgraben)
- Stacja 3 klasy usytuowana na 17,644 km linii
Oleśnica – Chojnice i 53,552 km linii Ostrów Wlkp. - Grabowno Wlk. położona na wysokości 190 m npm. Stacja posiadała budynek dworca z magazynem i rampą,
2 nastawnie "GW" i "GW", wc, budynki mieszkalne dla
pracowników, gospodarcze, warsztatowe i techniczne. Lokomotywownię,
wieżę wodną, 2 perony, rampę boczno-czołową, plac ładunkowy z wagą
wozową i wagę wagonową do 40T. Układ torowy to: 2 tory główne zasadnicze, 4 główne
dodatkowe i 2 ładunkowe. Dodatkowo 2 tory bocznicy MEL. Od stacji odchodzi bocznica do bazy CPN, oraz druga
do betoniarni.
-
- Bukowice
Trzebnickie (Frauenwaldau)
- Stacja 4 klasy usytuowana na 24,593 km linii
Oleśnica – Chojnice położona na wysokości 143m npm. Stacja posiadała budynek dworca z magazynem i
nastawnią "BT", 2 nastawnie wykonawcze, wc, 2 perony rampę
boczno-czołową i plac ładunkowy z dźwigiem i wagą wagonową.
- Układ torowy to: tor główny zasadniczy, 2 główne
dodatkowe, 3 ładunkowe i odstawcze. W 2007 roku zdegradowana do przystanku.
-
- Krośnice (Kraschnitz)
- Stacja 4 klasy usytuowana na 32,812 km linii
Oleśnica – Chojnice położona na wysokości 128 m npm.
- Stacja posiadała budynek dworca z magazynem i
nastawnią "Kr", wc, budynek gospodarczy, 2 perony, rampę
boczno-czołową, plac ładunkowy z wagą wozową, wagę wagonową i skrajnik.
Obecnie stacja posiada sygnalizację świetlną. Układ torowy to: tor główny zasadniczy, główny
dodatkowi i ładunkowy.
-
- Wierzchowice (Hochweiler,
Czeszów)
- Przystanek osobowy z ładownią usytuowany na 36,808 km
linii Oleśnica – Chojnice położony na wysokości 136 m npm.
- Przystanek posiadał budynek dworca z magazynem, wc,
budynek gospodarczy, 1 peron, plac ładunkowy i rampę boczno-czołową.
- Układ torowy to: tor główny zasadniczy i ładunkowy. W
2005 roku zdegradowana do przystanku.
-
- Milicz (Militsch)
- Stacja 3 klasy usytuowana na 41,887 km linii
Oleśnica – Chojnice położona na wysokości 115 m npm.
- Stacja posiada budynek dworca z nastawnią "Mi",
nastawnię wykonawczą "Mi1"(zlikwidowana), magazyn, 3 perony, wc,
budynek gospodarczy i mieszkalne dla pracowników.
- Na stacji była lokomotywownia i wieża wodna. Stacja
ma także plac ładunkowy, wagę wagonową i rampę boczno-czołową.
- Układ torowy to: tor główny zasadniczy, 2 główne
dodatkowe, 2 odstawcze i 2 ładunkowe. Od stacji odchodzi bocznica do
Zakł. Mat. Budowlanych oraz druga zlikwidowana do tartaku.
-
- Rakoniewice
Milickie (Rackersdorf)
- Posterunek odstępowy a po 1945 przystanek osobowy usytuowany na 50,311 km linii
Oleśnica – Chojnice położony na wysokości 140 m npm.
- Jest tam peron i wiata peronowa. Dawniej był tam
tor dodatkowy.
-
- Cieszków (Freyhan)
- Stacja 4 klasy usytuowana na 54,706 km linii
Oleśnica – Chojnice położona na wysokości 132 m npm.
- Stacja posiadała budynek dworca z magazynem i
nastawnią, wc, budynki mieszkalne dla pracowników i gospodarcze, rampę
boczno-czołową,
- drogę ładunkową i wagę wagonową do 40T. Układ torowy to: tor główny zasadniczy i 2 tory
dodatkowe - w tym ładunkowy.
- W latach 80-tych tory dodatkowe wycięto a stację
zdegradowano do przystanku.
-
- Zduny (Treustädt)
- Stacja 3 klasy usytuowana na 56,606 km linii
Oleśnica – Chojnice położona na wysokości 137 m npm.
- Do 1939 roku polska stacja graniczna z Niemcami.
Stacja posiadała budynek dworca z magazynem, wc. magazyn towarowy,
budynki mieszkalne i gospodarcze, 2 nastawnie "Zd" i "Zd1",
2 perony, plac ładunkowy i rampę boczno-czołową. Układ torowy to: tor główny zasadniczy, 3 główne
dodatkowe, 2 ładunkowe i 2 odstawcze. Od stacji odchodzi bocznica do
cukrowni. Posiada ona 3 tory zdawczo-odbiorcze a wagą wagonową na 2
torach.
|